Najlepsze chwyty marketingowe opierają się przede wszystkim na oddziaływaniu na zmysły i skojarzeniach. Jeśli klient dostanie darmowy produkt poczuje się doceniony i będzie pamiętać, że dostał od Ciebie przyjemny gratis. Siła prezentu będzie większa, jeśli znajdzie się on w atrakcyjnie zaprojektowanym opakowaniu, prezentującym logo lub nazwę Twojej działalności. Krówki natomiast to bardzo lubiany produkt spożywczy i możesz być pewien, że większość ludzi je uwielbia. Skojarzenie dobrego smaku i słodyczy przełoży się na bezpośrednie skojarzenie z darczyńcą. Może nie świadomie – ale kluczem jest zawsze podświadomość. Duża prawda tkwi w słynnym powiedzeniu, że przez żołądek do serca i marketingowcy wiedzą jak skutecznie mogą wykorzystać tę zasadę w efektownej promocji.
Ostatnio dodane:
Alpejskie wyzwania – jak zdobyć szczyt Mont Blanc na różne sposoby
Alpejskie wyzwania są świetnym sposobem na testowanie swoich możliwości. Dzisiaj przyjrzymy się temu, jak zdobyć szczyt Mont Blanc na różne sposoby - tradycyjnie, z pomocą przewodnika lub samemu. Czy odważysz się na to wyzwanie? #alpy #montblanc #góry